Friday 30 May 2014

Telatah Harith Di Pantai Teluk Kemang, PD



Assalamualaikum wbt & salam sejahtera,

Aku dah lama rancang nak buat sendiri kek untuk hari ulangtahun ke-3 Harith tahun ni. Sebab 2 tahun asyik tempah kek. Kek skg mahal jugak la bagi aku. Peningkatan kos disana sini. Harapan punah jugaklah.. sebab hujung minggu (17 dan 18 Mei tu) aku kena out station urusan kerja ke Akademi Pembangunan Belia Malaysia (APBM) Port Dickson. Hari jadi Harith 18 Mei tu (Ahad) tapi apakan daya, aku hanya merancang.. selebihnya ketetentuan Dia. Tapi utk tidak menambah kehampaan tu aku ajak en.suami n Harith ke PD. Yayyy!! Hehehe. Tapi diorang berdua ja la dapat jln2. Mama kerja waktu siang- malam baru free. T T

Sedihnya, tak dapat sediakan kek pun utk Harith. Cadangnya aku akan buat belated birthday je la utk Harith insyaallah. Cian Harith.. sepanjang bulan Mei ni mama sibuk sikit dengan urusan kerja. Masa kat PD tu Harith sempat pegi Pantai Teluk Kemang. Siap minta beli pelampung sbb nak mandi laut! Gambar2 ni, papa dia yang ambik.. Tengok tu..


Pelampung baru Harith


Panaskan badan ;)


Lariiiiii.... Ohh baru tau Harith takutkan ombak tuh.


Hari terakhir kat PD .. Bye2 PD ;D

Ni kali kedua aku pg PD.. tapi tak sempat main air laut pun. Next time la kot. Hehe. 
So, till next time bye2.


4 comments:

  1. Hepi belated besday harith...

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday Harith.. comeyyy ! best nya kat PD.. tak penah sampai lagi sana.. hehe

    ReplyDelete

Ponsikou / Thanks for your comment, I really appreciate it :)